fbpx

Privatlivspolitik

 

Ved at bruge HPQ og vores services accepterer du, at du er bekendt med fortrolighedspolitikken for vores service og accepterer denne.

Sidst ændret: 9. December, 2019

Tak, fordi du valgte at være en del af vores fællesskab i HPQ Group ApS (“virksomhed”, “vi”, “os” eller “vores”). Vi forpligter os til at beskytte dine personlige oplysninger og dine privatlivsrettigheder.

Hvis du har spørgsmål eller bekymringer om vores politik, eller vores praksis med hensyn til dine personlige oplysninger, bedes du kontakte os på info@hpq.dk.

Vi tager dit privatliv meget alvorligt. I denne fortrolighedserklæring beskriver vi vores privatlivspolitik. Vi forsøger at forklare dig på den klarest mulige måde, hvilke oplysninger vi indsamler, hvordan vi bruger dem og hvilke rettigheder du har i forhold til det.

Hvis der er nogen vilkår i denne fortrolighedspolitik, som du ikke er enig i, skal du ophøre med at bruge vores websteder og vores tjenester.

Denne fortrolighedspolitik gælder for alle oplysninger, der indsamles via vores hjemmeside (såsom http://www.hpq.dk), og/eller eventuelle relaterede tjenester, salg, markedsføring eller begivenheder (vi refererer til dem kollektivt i denne Fortrolighedspolitik som “sites“).

Læs venligst denne Fortrolighedspolitik omhyggeligt, da det vil hjælpe dig med at træffe informerede beslutninger om at dele dine personlige oplysninger med os.

Indholdsfortegnelse

1. HVILKE OPLYSNINGER INDSAMLER VI?
2. HVORDAN BRUGER VI DINE OPLYSNINGER?
3. VIL DINE OPLYSNINGER BLIVE DELT MED NOGEN?
4. HVEM VIL DINE OPLYSNINGER BLIVE DELT MED?
5. BRUGER VI COOKIES OG ANDRE SPORINGSTEKNOLOGIER?
6. BRUGER VI GOOGLE MAPS?
7. HVOR LÆNGE OPBEVARER VI DINE OPLYSNINGER?
8. HVORDAN OPBEVARER VI DINE OPLYSNINGER SIKKERT?
9. INDSAMLER VI OPLYSNINGER FRA MINDREÅRIGE?
10. HVAD ER DINE RETTIGHEDER TIL BESKYTTELSE AF PERSONLIGE OPLYSNINGER?
11. BETJENINGSMULIGHEDER FOR DO-NOT-TRACK-FUNKTIONER
12. HAR INDBYGGERE I CALIFORNIEN SÆRLIGE RETTIGHEDER TIL BESKYTTELSE AF PERSONLIGE OPLYSNINGER?
13. LAVER VI OPDATERINGER TIL DENNE POLITIK?
14. HVORDAN KAN DU KONTAKTE OS OM DENNE POLITIK?

1. HVILKE OPLYSNINGER INDSAMLER VI?

 

Personlige oplysninger, du videregiver til os

Kort sagt: vi indsamler personlige oplysninger, som du giver os, såsom navn, adresse, kontaktoplysninger, adgangskoder og sikkerhedsdata samt betalingsoplysninger.

Vi indsamler personlige oplysninger, som du frivilligt giver os, når du registrerer dig på de steder, der udtrykker interesse for at indhente oplysninger om os eller vores produkter og tjenester, når du deltager i aktiviteter på webstederne eller på anden måde kontakter os.

De personlige oplysninger, som vi indsamler, afhænger af konteksten for dine interaktioner med os og webstederne, de valg, du foretager, og de produkter og funktioner, du bruger. De personlige oplysninger, vi indsamler, kan omfatte følgende:

Navn og kontaktoplysninger. Vi indsamler dit fornavn og efter navn, e-mailadresse, postadresse, telefonnummer og andre lignende kontaktdata.

Legitimationsoplysninger. Vi indsamler adgangskoder, adgangskodetip og lignende sikkerhedsoplysninger, der bruges til godkendelse og kontoadgang.

Betalings data. Vi indsamler data, der er nødvendige for at behandle din betaling, hvis du foretager køb, såsom dit betalingsinstrument nummer (f. eks. et kreditkortnummer) og den sikkerhedskode, som er knyttet til dit betalingsinstrument. Alle betalingsdata gemmes af vores betalingsbehandler, og du bør gennemgå dens fortrolighedspolitikker og kontakte betalingsprocessoren direkte for at besvare dine spørgsmål.

Alle personlige oplysninger, som du giver os, skal være sande, fuldstændige og nøjagtige, og du skal underrette os om eventuelle ændringer i sådanne personlige oplysninger.

 

Oplysninger, som indsamles automatisk

Kort sagt: nogle oplysninger – såsom IP-adresse og/eller browser-og enhedsegenskaber – indsamles automatisk, når du besøger vores websteder.

Vi indsamler automatisk visse oplysninger, når du besøger, bruger eller navigerer på webstederne. Disse oplysninger afslører ikke din specifikke identitet (f. eks. dit navn eller dine kontaktoplysninger), men kan indeholde oplysninger om enhed og brug, såsom din IP-adresse, browser-og enhedsegenskaber, operativsystem, sprogindstillinger, refererende webadresser, enhedens navn, land, placering, oplysninger om, hvordan og hvornår du bruger vores websteder og andre tekniske oplysninger. Disse oplysninger er primært nødvendige for at opretholde sikkerheden og driften af vores websteder og for vores interne analyse-og rapporteringsformål.

Ligesom mange andre virksomheder indsamler vi også oplysninger via cookies og lignende teknologier.

Oplysninger indsamlet fra andre kilder

Kort sagt: vi kan indsamle begrænsede data fra offentlige databaser, marketingpartnere og andre eksterne kilder.

Vi kan indhente oplysninger om dig fra andre kilder, såsom offentlige databaser, fælles marketingpartnere, samt fra andre tredjeparter. Eksempler på de oplysninger, vi modtager fra andre kilder, omfatter: profiloplysninger om sociale medier; Marketing emner og søgeresultater og links, herunder betalte fortegnelser (f. eks. sponsorerede links).

2. HVORDAN BRUGER VI DINE OPLYSNINGER?

Kort sagt: vi behandler dine oplysninger til formål baseret på legitime forretningsmæssige interesser, opfyldelsen af vores kontrakt med dig, overholdelse af vores juridiskeforpligtelser og/eller dit samtykke.

Vi bruger personlige oplysninger indsamlet via vores sites til en række forretningsmæssige formål beskrevet nedenfor. Vi behandler dine personlige oplysninger til disse formål i tillid til vores legitime forretningsmæssige interesser (“forretningsmæssige formål”), for at indgå eller udføre en kontrakt med dig (“kontraktmæssig”), med dit samtykke (“samtykke”) og/eller for overholdelse af vores juridiskeforpligtelser (“juridiske årsager”). Vi angiver de specifikke forarbejdnings grunde, vi er afhængige af, ved siden af hvert formål, der er anført nedenfor.

Vi bruger de oplysninger, vi indsamler eller modtager:

 

  • For at lette kontooprettelse og logon proces. Hvis du vælger at linke din konto til os til en tredjepartskonto * (såsom din Google-eller Facebook-konto), bruger vi de oplysninger, du tillod os at indsamle fra disse tredjeparter for at lette kontooprettelse og logonprocessen.
  • Til at sende dig markedsførings-og reklame kommunikation. Vi og/eller vores tredjeparts marketingpartnere kan bruge de personlige oplysninger, du sender til os til vores markedsføringsformål, hvis dette er i overensstemmelse med dine marketingpræferencer. Du kan til enhver tid fravælge vores marketingmails (Se “Hvad er dine rettigheder til beskyttelse af personlige oplysninger” nedenfor).
  • For at sende administrative oplysninger til dig. Vi kan bruge dine personlige oplysninger til at sende dig oplysninger om produkter, tjenester og nye funktioner og/eller oplysninger om ændringer i vores vilkår, betingelser og politikker.
  • Opfylde og administrere dine ordrer. Vi kan bruge dine oplysninger til at opfylde og administrere dine ordrer, betalinger, returneringer og udvekslinger, der foretages via webstederne.
  • Til at skrive vidnesbyrd. Vi sender vidnesbyrd på vores websteder, der kan indeholde personlige oplysninger. Forud for udstationering en testimonial, vi vil indhente dit samtykke til at bruge dit navn og vidnesbyrd. Hvis du ønsker at opdatere, eller slette din vidnesbyrd, bedes du kontakte os på info@hpq.dk og sørg for at inkludere dit navn, vidnesbyrd placering, og kontaktoplysninger.
  • Anmod om feedback. Vi kan bruge dine oplysninger til at anmode om feedback og til at kontakte dig om din brug af vores websteder.
  • For at beskytte vores websteder. Vi kan bruge dine oplysninger som en del af vores bestræbelser på at holde vores websteder sikre (f. eks. til overvågning og forebyggelse af svindel).
  • For at aktivere bruger-til-bruger-kommunikation. Vi kan bruge dine oplysninger til at muliggøre bruger-til-bruger-kommunikation med hver enkelt brugers samtykke.
  • At håndhæve vores vilkår, betingelser og politikker.
  • At reagere på juridiske anmodninger og forhindre skade. Hvis vi modtager en stævning eller en anden juridisk anmodning, kan vi få brug for at inspicere de data, vi holder for at afgøre, hvordan de skal reagere.
  • Til andre forretningsmæssige formål. Vi kan bruge dine oplysninger til andre forretningsmæssige formål, såsom dataanalyse, identificering af brugstendenser, bestemmelse af effektiviteten af vores kampagner og til at evaluere og forbedre vores websteder, produkter, tjenester, markedsføring og din oplevelse.

 

3. VIL DINE OPLYSNINGER BLIVE DELT MED NOGEN?

 

Kort fortalt: vi deler kun oplysninger med dit samtykke, for at overholde love, for at beskytte dine rettigheder eller for at opfylde forretningsmæssige forpligtelser.

Vi kan behandle eller dele data baseret på følgende juridiske grundlag:

  • Samtykke: vi kan behandle dine data, hvis du har givet os specifikt samtykke til at bruge dine personlige oplysninger til et bestemt formål.
  • Legitime interesser: vi kan behandle dine oplysninger, når det er rimeligt nødvendigt for at opnå vores legitime forretningsmæssige interesser.
  • Udførelse af en kontrakt: hvor vi har indgået en kontrakt med dig, kan vi behandle dine personlige oplysninger for at opfylde betingelserne i vores kontrakt.
  • Juridiskeforpligtelser: vi kan videregive dine oplysninger, hvor vi er juridisk forpligtet til at gøre det for at overholde gældende lovgivning, statslige anmodninger, en retssag, retskendelse eller juridisk proces, såsom som svar på en retskendelse eller en stævning (herunder som svar til offentlige myndigheder for at opfylde nationale sikkerheds-eller retshåndhævelseskrav).
  • Vitale interesser: vi kan videregive dine oplysninger, hvor vi mener, at det er nødvendigt at undersøge, forebygge eller gribe ind over for potentielle overtrædelser af vores politikker, mistanke om svindel, situationer, der involverer potentielle trusler mod en persons sikkerhed og ulovlige aktiviteter, eller som bevis i retssager, hvor vi er involveret.

Mere specifikt kan vi være nødt til at behandle dine data eller dele dine personlige oplysninger i følgende situationer:

 

  • Leverandører, konsulenter og andre tredjepartstjenesteudbydere. Vi kan dele dine data med tredjepartsleverandører, tjenesteudbydere, entreprenører eller agenter, der udfører tjenester for os eller på vores vegne og kræver adgang til sådanne oplysninger for at udføre dette arbejde. Som eksempler kan nævnes: betalingsbehandling, dataanalyse, e-mail levering, hosting-tjenester, kundeservice og marketing indsats. Vi kan tillade udvalgte tredjeparter at bruge sporingsteknologi på webstederne, hvilket vil sætte dem i stand til at indsamle data om, hvordan du interagerer med webstederne over tid. Disse oplysninger kan bruges til blandt andet at analysere og spore data, bestemme populariteten af bestemt indhold og bedre forstå online aktivitet. Medmindre det er beskrevet i denne politik, deler, sælger, udlejer eller handler vi ikke nogen af dine oplysninger med tredjeparter til deres salgsfremmende formål.
  • Virksomhedsoverdragelser. Vi kan dele eller overføre dine oplysninger i forbindelse med eller under forhandlinger om enhver fusion, salg af virksomhedens aktiver, finansiering eller erhvervelse af hele eller en del af vores virksomhed til et andet selskab.

4. HVEM VIL DINE OPLYSNINGER BLIVE DELT MED?

 

Kort fortalt: vi deler kun oplysninger med følgende tredjeparter.

Vi deler og videregiver kun dine oplysninger med følgende tredjeparter. Vi har kategoriseret hver part, så du kan være let at forstå formålet med vores dataindsamling og behandling praksis. Hvis vi har behandlet dine data baseret på dit samtykke, og du ønsker at tilbagekalde dit samtykke, bedes du kontakte os.

Annoncering, direkte marketing og leadgenerering
Google AdSense, HubSpot CRM og HubSpot lead Management

Kommuniker og chat med brugere
HubSpot e-mail MailChimp

Indholdsoptimering
Google Fonts, Google Site Search, MailChimp widget plugin og YouTube video indlejre

Sikkerhedskopiering af data og sikkerhed
Microsoft Azure

Funktionalitet og infrastruktur optimering
Microsoft Azure

Faktura og fakturering
e-conomic

Retargeting platforme
Google ads Remarketing, Google Analytics Remarketing, LinkedIn website retargeting, Twitter Remarketing og Twitter skræddersyede målgrupper

Deling af sociale medier og annoncering
LinkedIn Advertising, LinkedIn sociale plugins og YouTube sociale plugins

Registrering og godkendelse af brugerkonti
Google OAuth 2,0, OneDrive-godkendelse og Microsoft SSO

Bruger Kommentering og fora
Google tag Manager

Internet-og mobil analyse
Google ads, Google tag Manager, Google Analytics og HubSpot Analytics

Website hosting
WordPress.com

Website performance overvågning
xamarin Insights

5. BRUGER VI COOKIES OG ANDRE SPORINGSTEKNOLOGIER?

 

Kort sagt: vi kan bruge cookies og andre sporingsteknologier til at indsamle og opbevare dine oplysninger.

Vi bruger cookies og lignende sporingsteknologier (som web beacons og pixels) til at få adgang til eller gemme oplysninger. Specifikke oplysninger om, hvordan vi bruger sådanne teknologier, og hvordan du kan nægte visse cookies, er beskrevet i vores cookie politik.

 

Generelt bruges cookies til at bevare brugerpræferencer, gemme oplysninger om ting som indkøbsvogne og levere anonymiserede sporingsdata til tredjepartsprogrammer som Google Analytics og Facebook-Pixel.

 

Cookies vil som regel gøre din browsingoplevelse bedre. Du kan dog foretrække at deaktivere cookies på dette websted og på andre. Den mest effektive måde at gøre dette på er at deaktivere cookies i din browser. Vi foreslår at konsultere hjælp-sektionen i din browser eller tage et kig på webstedet om cookies, som giver vejledning til alle moderne browsere.

6. BRUGER VI GOOGLE MAPS?

 

Kort sagt: Ja, vi bruger Google Maps med det formål at yde bedre service.

Denne hjemmeside, mobil applikation eller Facebook-applikation bruger Google Maps API’er. Du kan finde service vilkårene for Google Maps APIs her. For bedre at forstå Googles privatlivspolitik, se venligst dette link.

Ved at bruge vores Maps API-implementering accepterer du at være bundet af Googles Servicevilkår.

7. HVOR LÆNGE OPBEVARER VI DINE OPLYSNINGER?

 

Kort sagt: vi opbevarer dine oplysninger så længe som nødvendigt for at opfylde de formål, der er skitseret i denne fortrolighedspolitik, medmindre andet er påkrævet ved lov.

Vi opbevarer kun dine personlige oplysninger, så længe det er nødvendigt til de formål, der er angivet i denne fortrolighedspolitik, medmindre en længere opbevaringsperiode er påkrævet eller tilladt ved lov (såsom skatte-, regnskabs-eller andre lovmæssige krav). Intet formål i denne politik vil kræve, at vi opbevarer dine personlige oplysninger i længere tid end 1 år efter opsigelsen af brugerens konto.

Når vi ikke har nogen løbende legitim forretning behov for at behandle dine personlige oplysninger, vil vi enten slette eller anonymisere det, eller hvis dette ikke er muligt (for eksempel, fordi dine personlige oplysninger er blevet lagret i backup arkiver), så vil vi sikkert gemme dine personlige oplysninger og isolere det fra enhver yderligere behandling, indtil sletning er mulig.

8. HVORDAN OPBEVARER VI DINE OPLYSNINGER SIKKERT?

 

Kort sagt: vi tilstræber at beskytte dine personlige oplysninger gennem et system af organisatoriske og tekniske sikkerhedsforanstaltninger.

Vi har implementeret passende tekniske og organisatoriske sikkerhedsforanstaltninger, der er designet til at beskytte sikkerheden af alle personlige oplysninger, vi behandler. Men husk også, at vi ikke kan garantere, at internettet i sig selv er 100% sikkert. Selvom vi vil gøre vores bedste for at beskytte dine personlige oplysninger, er videregivelse af personlige oplysninger til og fra vores websteder på egen risiko. Du bør kun få adgang til tjenesterne inden for et sikkert miljø.

9. INDSAMLER VI OPLYSNINGER FRA MINDREÅRIGE?

 

Kort sagt: vi indsamler ikke bevidst data fra eller markeds til børn under 13 år.

Vi har ikke bevidst hverve data fra eller marked til børn under 13 år. Ved at bruge webstederne erklærer du, at du er mindst 13, eller at du er forælder eller værge for en sådan mindreårig, og samtykker til sådanne mindreåriges brug af webstederne. Hvis vi lærer, at personlige oplysninger fra brugere under 18 år er blevet indsamlet, vil vi deaktivere kontoen og træffe rimelige foranstaltninger for omgående at slette sådanne data fra vores optegnelser. Hvis du bliver opmærksom på data, vi har indsamlet fra børn under 13 år, bedes du kontakte os på info@hpq.dk.

10. HVAD ER DINE RETTIGHEDER TIL BESKYTTELSE AF PERSONLIGE OPLYSNINGER?

 

Kort sagt: i nogle regioner, såsom Det Europæiske Økonomiske Samarbejdsområde, har du rettigheder, der giver dig større adgang til og kontrol over dine personlige oplysninger. Du kan til enhver tid gennemse, ændre eller opsige din konto.

I nogle regioner (som det Europæiske Økonomiske Samarbejdsområde) har du visse rettigheder i henhold til gældende databeskyttelseslove. Disse kan omfatte ret (i) til at anmode om adgang og indhente en kopi af dine personlige oplysninger, (II) at anmode om berigtigelse eller sletning; (III) at begrænse behandlingen af dine personlige oplysninger; og (IV) hvis det er relevant, til dataportabilitet. Under visse omstændigheder kan du også have ret til at gøre indsigelse mod behandlingen af dine personlige oplysninger. Hvis du vil fremsætte en sådan anmodning, skal du bruge kontaktoplysningerne nedenfor. Vi vil overveje og reagere på enhver anmodning i overensstemmelse med gældende databeskyttelseslove.
Hvis vi stoler på dit samtykke til at behandle dine personlige oplysninger, har du til enhver tid ret til at trække dit samtykke tilbage. Bemærk dog, at dette ikke vil påvirke lovligheden af behandlingen før dens tilbagetrækning.
Hvis du er bosiddende i det Europæiske Økonomiske Samarbejdsområde, og du mener, at vi behandler dine personoplysninger ulovligt, har du også ret til at klage til din lokale tilsynsmyndighed for databeskyttelse. Du kan finde deres kontaktoplysninger her: http://ec.Europa.EU/Justice/Data-Protection/bodies/Authorities/index_en.htm

 

Kontooplysninger

  • Hvis du på noget tidspunkt gerne vil gennemse eller ændre oplysningerne på din konto eller opsige din konto, kan du:
    Log ind på dine kontoindstillinger og Opdater din brugerkonto.
  • Kontakt os ved hjælp af de medfølgende kontaktoplysninger.

Efter din anmodning om at opsige din konto vil vi deaktivere eller slette din konto og oplysninger fra vores aktive databaser. Men nogle oplysninger kan opbevares i vores filer for at forhindre svindel, fejlfinding af problemer, hjælpe med eventuelle undersøgelser, håndhæve vores vilkår for anvendelse og/eller overholde lovmæssige krav.

Cookies og lignende teknologier: de fleste webbrowsere er indstillet til at acceptere cookies som standard. Hvis du foretrækker det, kan du som regel vælge at indstille din browser til at fjerne cookies og til at afvise cookies. Hvis du vælger at fjerne cookies eller afvise cookies, kan dette påvirke visse funktioner eller tjenester på vores websteder. For at fravælge interessebaseret annoncering fra annoncører på vores websteder, skal du besøge http://www.aboutads.info/Choices/.

Fravalg af e-mailmarketing: du kan til enhver tid framelde dig vores marketingmail liste ved at klikke på afmeldingslinket i de mails, vi sender, eller ved at kontakte os ved hjælp af nedenstående oplysninger. Du vil derefter blive fjernet fra marketingmail listen – men vi skal stadig sende dig servicerelaterede mails, der er nødvendige for administrationen og brugen af din konto. 

For ellers at fravælge det, kan du:

11. BETJENINGSMULIGHEDER FOR DO-NOT-TRACK-FUNKTIONER

 

De fleste webbrowsere og nogle Mobile operativsystemer og mobile applikationer omfatter en do-not-track (“DNT”) funktion eller indstilling, du kan aktivere for at signalere din privatliv præference ikke at have data om din online browsing aktiviteter overvåges og indsamles. Der er ikke færdiggjort nogen ensartet teknologi standard for genkendelse og implementering af DNT-signaler. Som sådan, vi ikke i øjeblikket reagerer på DNT browser signaler eller nogen anden mekanisme, der automatisk kommunikerer dit valg ikke at blive sporet online. Hvis en standard for online tracking er vedtaget, at vi skal følge i fremtiden, vil vi informere dig om denne praksis i en revideret version af denne fortrolighedspolitik.

12. HAR INDBYGGERE I CALIFORNIEN SÆRLIGE RETTIGHEDER TIL BESKYTTELSE AF PERSONLIGE OPLYSNINGER?

 

Kort sagt: Ja, hvis du er bosiddende i Californien, får du specifikke rettigheder med hensyn til adgang til dine personlige oplysninger.

California civil Code Section 1798,83, også kendt som “Shine the Light” lov, tillader vores brugere, der er Californien beboere til at anmode om og indhente fra os, en gang om året og gratis, oplysninger om kategorier af personlige oplysninger (hvis nogen) vi videregivet til tredjeparter med henblik på direkte markedsføring samt navne og adresser på alle tredjeparter, som vi har delt personoplysninger med i det umiddelbart foregående kalenderår. Hvis du er bosiddende i Californien og gerne vil fremsætte en sådan anmodning, bedes du indsende din anmodning skriftligt til os ved hjælp af de kontaktoplysninger, der er angivet nedenfor.

Hvis du er under 18 år, bor i Californien, og har en registreret konto hos de steder, du har ret til at anmode om fjernelse af uønskede data, som du offentligt indlæg på webstederne. Hvis du vil anmode om fjernelse af sådanne data, bedes du kontakte os ved hjælp af kontaktoplysningerne nedenfor og inkludere den e-mailadresse, der er knyttet til din konto, og en erklæring om, at du er bosiddende i Californien. Vi vil sørge for, at dataene ikke vises offentligt på webstederne, men vær opmærksom på, at dataene muligvis ikke er helt eller udtømmende fjernet fra vores systemer.

 

13. LAVER VI OPDATERINGER TIL DENNE POLITIK?

 

Kort sagt: Ja, vi vil opdatere denne politik efter behov for at holde sig i overensstemmelse med relevante love.

Vi kan opdatere denne Fortrolighedspolitik fra tid til anden. Den opdaterede version vil blive angivet med en opdateret “revideret” dato, og den opdaterede version vil være effektiv, så snart den er tilgængelig. Hvis vi foretager væsentlige ændringer i denne privatlivspolitik, kan vi give dig besked enten ved at anbringe en meddelelse om sådanne ændringer eller ved direkte at sende dig en notifikation. Vi opfordrer dig til at gennemgå denne Fortrolighedspolitik ofte for at blive informeret om, hvordan vi beskytter dine oplysninger.

14. HVORDAN KAN DU KONTAKTE OS OM DENNE POLITIK?

 

Hvis du har spørgsmål eller kommentarer til denne politik, kan du sende os en e-mail på info@hpq.dk eller med post til:

”HPQ Group ApS”
Taastrup hovedgade 90, 1. Sal
Taastrup, 2630
Danmark

HVORDAN KAN DU GENNEMSE, OPDATERE ELLER SLETTE DE DATA, VI INDSAMLER FRA DIG?

 

Baseret på lovgivningen i nogle lande, kan du have ret til at anmode om adgang til de personlige oplysninger, vi indsamler fra dig, ændre disse oplysninger, eller slette det i nogle tilfælde.

Hvis du vil anmode om at gennemgå, opdatere eller slette dine personlige oplysninger, skal du indsende en anmodningsformular ved at klikke her. Vi vil svare på din anmodning inden for 30 dage.

Andre spørgsmål? 

w
+45 3360 3488
info@hpq.dk